וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מעוניינת במשה אוחיון

הפנייה לשחקן תיעשה רק לאחר המפגש בין נתניה לאשדוד. סטרול ביקש ארכה של שבועיים להחליט אם יעזוב, בן יוסף מועמד להחליפו

מכבי נתניה מעוניינת בקשר מ.ס אשדוד משה אוחיון. הבעלים דניאל יאמר שוחח לאחרונה עם ראשי הקבוצה והורה להם לברר לגבי מעמדו של אוחיון באשדוד. בצוות המקצועי של מכבי נתניה מעריכים מאוד את יכולותיו של השחקן, ובבירור שערכו הוברר להם שאוחיון - שחזר השנה מהליגה השנייה בשוויץ - מסיים את חוזהו באשדוד כבר בסיום העונה הנוכחית ויהיה שחקן חופשי.

יחד עם זאת, נתניה ככל הנראה תשעה את הפנייה לאשדוד ולאביו של השחקן, עד לאחר המפגש בין שתי הקבוצות בשבת הקרובה. גורם בנתניה מאשר היום את הפרטים, ואומר: "אכן באופן עקרוני שמו של משה אוחיון עלה, ומכבי נתניה מתעניינת בו".

סטרול בדרך לטורקיה?

שחקן אחר שנלקח בחשבון, הפעם כאופציה חלופית לבלם אבי סטרול - במידה שאכן בשבועיים הקרובים יודיע על עזבתו - הוא הבלם תומר בן יוסף מבית"ר ירושלים. גם במקרה הזה טרם נעשתה פנייה בענייו, שכן במפגש האחרון ביקש סוכנו של אבי סטרול מיאמר ארכה של שבועיים להשיב לנתניה אם סטרול אכן יעזוב את נתניה בתום העונה.

לאחרונה נודע שקבוצה מצמרת הליגה הטורקית עוקבת אחר סטרול, והעובדה שסטרול אוחז בדרכון רומני, המאפשר לו לעבוד באירופה, יקל עליו להגשים את חלומו לשחק באירופה.

בנתניה עדיין ממתינים לתשובתה של ההתאחדות לכדורגל באשר לדרישתה לקיים דיון נוסף בהחלטה לקיים משחק חוזר בין קבוצות הנוער של מכבי נתניה ומכבי פ"ת.

גרי אסוס, אחיו של ג'ונתן אסוס, חתם בקבוצה לשלוש שנים וישתכר 40 אלף דולר לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully