וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנר הבטיח משכורות, ב"ש תחזור להתאמן

31.3.2008 / 17:09

הקבוצה, ששבתה מאימונים מאז יום רביעי, תחזור להתאמן ותופיע למשחק מול יקנעם/מגידו, לאחר שראש העיר הבטיח להעביר כספים

מסתמן פתרון לבעיית תשלומי המשכורות בקבוצת הכדורסל של הפועל באר שבע מהליגה הלאומית, שבעקבותה השביתו השחקנים את האימונים החל מיום רביעי האחרון. ראש עיריית באר שבע, יעקב טרנר, הבטיח היום (שני) לשחקני הקבוצה, ששכרם לא שולם החל מחודש ינואר, כי ישלם את משכורות חודש ינואר, זאת בעקבות לחץ אשר הופעל עליו מטעם ארגון שחקני הכדורסל בהסתדרות ומשחקני הקבוצה. על פי הבטחת טרנר לשחקנים, חצי מהסכום, המהווה את משכורות ינואר, בסך 200 אלף שקל, ישולם מחר והשאר עד יום חמישי הקרוב.

בעקבות כך בהחלטה משותפת של שחקני הקבוצה וארגון השחקנים הוחלט כי הקבוצה תופיע למשחק הליגה הקרוב ביום שלישי נגד יקנעם/מגידו. "אני שמח שהגענו לפתרון חלקי עבור שחקני הפועל באר שבע, אשר יאפשר את קיומו של המשחק מחר", מסר בתגובה יו"ר ארגון השחקנים, ניר אלון, "יחד עם זאת, נמשיך לתמוך בשחקנים בכדי שיקבלו עד סוף העונה את כל מה שמגיע להם".

כזכור, קבוצת הכדורסל של הפועל באר שבע, שנמצאת בליגה הלאומית, מדורגת במקום השביעי, מקום המבטיח את משחקי הפלייאוף שצפויים להתחיל בעוד שלושה שבועות. משכורות השחקנים מעוכבים באיחור של חודשיים, עוד מתחילת העונה, עד כי בחודשיים האחרונים לא שולמה כלל משכורתם, בטענה של הבעלים, דרור סוויסה, כי העירייה לא העבירה להנהלת הקבוצה כספים. בעקבות כך הכריזו השחקנים, בשיתוף ארגון השחקנים, סכסוך עבודה כנגד הנהלת הקבוצה ובשבוע שעבר החלו בשביתה. גם מאמן הקבוצה, טל נתן, תמך בשביתת השחקנים, וחלק מהשחקנים התאמנו עם קבוצת הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully