וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביבי מצטרף לצ'לסי

שאול אדר, לונדון

17.3.2008 / 12:40

לא מפתיע שמסע הבזבוזים של נתניהו אירע בלונדון, עיר בה שכבה דקה חיה בפנטזיה. לפרטים נא לפנות לאברהם גרנט ולטל בן חיים

אממ, ישראלי מעורר מחלוקת, נבחר לתפקידו בנסיבות מחשידות, לא זכה להערכה למרות כל מאמציו על ידי חלק גדול מהציבור, נוהג לחזור בצורה מחשידה על אותם מסרים לא משכנעים בתקשורת ולהתפרץ במסיבות עיתונאים דרמטיות, והנה עכשיו מתברר שנדבן יהודי אפשר לו חיי תענוגות בלונדון. מי זה יכול להיות? בעצם מדובר בשניים, אחד דובר אנגלית מצוינת ואילו השני מזכיר יותר את בוראט מאשר טוני בלייר כשהוא מנסה לדבר את השפה. הדימיון בין אברהם גרנט ובנימין נתניהו מרתק, אבל מאוד לא מפתיע לגלות ששניהם נהנים מהחיים הטובים דווקא בלונדון.

מכל הגורמים שעשויים היו לעורר את זעמם של אוהדי צ'לסי, המשכורת של אברם גרנט במועדון, כמה מיליוני ליש"טים, כמעט ולא זוכה לאיזכורים. ספק גם אם סקנדל נתניהו יצית את הדימיון הלונדוני. ככה זה כאן: ישנם אנשים שחיים בסגנון חיים ששאר האוכלוסיה לא יכולה אפילו לחלום עליו. בסיטי ישנם אנשים שמרוויחים מאות אלפי פאונדים בשנה, לא כולל בונוסים דומים. בנקאים, ברוקרים, אנשי נדל"ן סוכני שחקני כדורגל, כדורגלנים- הרבה מהם מרוויחים בשבעה ימים יותר ממה שביבי הצליח להוציא בשבוע אחד, לטענת ערוץ 10, בעזרת באטלר חרוץ.

לפחות עד החמישה באפריל, אז יכנסו תקנות חדשות בנוגע למקלט מס שבריטניה אפשרה לעשירי העולם, ישנם אזורים שלמים בלונדון בהם חיים אזרחים זרים, אוליגרכים, אילי נפט, ושאר מיליארדרים, ושמפרנסים כמעט לבדם חנויות ומסעדות פאר. בעיר שבה אדם עם כישרון כה מוגבל כמו טל בן חיים גורף 55 אלף ליש"ט לשבוע, חשבון ההוצאות של בני הזוג נתניהו נראה כמעט סגפני.

למפארד לראשות הממשלה

ישנם לא מעט מקומות בעיר בהם חשבון על סך 400 ליש"ט לארוחה (אם כי כמובן, חשוב לדעת את מספר הסועדים) נתפס כשגרתי. אוקסו טאוור, שמשקיפה על התמזה היא בחירה מקובלת למי שרוצה להרשים את אורחיו, או עבור ארוחה רומנטית, אם כי הבחירה המתבקשת עבור מי שידיד עשיר משלם את העולה על שולחנו, היא מסעדת הדגל של גורדון רמזי בצ'לסי. אפילו חשבון טיפולי השיער השבועי של השניים, 304 ליש"ט, מזכיר הוצאות דומות של שרי בלייר.

נחמד לגלות שהשניים גם בילו בתיאטרון מבלי לעמוד בתור בקופת חצי המחיר בלסטר סקוור, להבדיל מכדורגלנים שחוגגים בדרך כלל במועדוני חשפניות ומוציאים בערב אחד אלפי ליש"ט על שמפניה בלבד. מסקרן לדעת לאילו הצגות הלכו השניים. מהן ניתן יהיה ללמוד לא פחות על אישיות הטוען לראשות הממשלה מאשר נהנתנותו.

לונדון היא מקום אידיאלי למי שמוכן לחיות על חשבון אחרים. זו אחת הערים היחידות בעולם שבה גם מי שמרוויח עשרות אלפים בשבוע יכול לבזבז את כספו בקלות. לטובת אותה אוכלוסיה (בעיקר כדורגלנים) יוצא לאור מגזין בשם "אייקון" בו מופיעות מודעות לווילות, יאכטות ושירותי מוניות מוטסות. ישנם אנשים שחיים בסגנון ביבי והבאטלר (לכאורה) 52 שבועות בשנה, אם כי רובם, להוציא מאמני כדורגל מסוימים, לא טוענים לקיפוח תמידי.

מכאן ניתן להבין את תגובת הנדבן שאמר שאלו המחירים ו"יקר לשכן ראש ממשלה לשעבר", אם כי התמונה מורכבת קצת יותר. המשכורת הממוצעת בבריטניה דומה מאוד לסכום אותו הוציא נתניהו על פי הדיווחים באותו שבוע, מה שמלמד על הפער בין השכבה הדקיקה הזו ורוב האוכלוסיה. המסקנה ברורה: כוכב צ'לסי, פרנק למפארד, ראוי להיות מועמד לראשות ממשלת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully