וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנאטו: "חסר לקבוצה ביטחון"

9.3.2008 / 9:18

כך הסביר את היכולת הירודה של מכבי חיפה, אחד מהמאכזבים של העונה בירוק. במועדון עדיין עוקבים אחרי ירו בלו לקראת העונה הבאה

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

בצוות המקצועי של מכבי חיפה מאוכזבים מאוד מהיכולת שמגלה החלוץ מדרום אפריקה, ת'מבינקוסי פאנטיני. החלוץ, כמו יתר חבריו לקבוצה, לא נראה מרוכז אתמול (שבת) מול בית"ר ירושלים, ובקבוצה היו מצפים שיכבוש יותר שערים. רוני לוי מאוכזב מאוד גם משאר שחקני ההתקפה, שכבשו בסך הכל שלושה שערים בשבעה משחקים (ג'ובאני רוסו, גוסטבו בוקולי ויניב קטן כבשו). "חסר לקבוצה ביטחון", הסביר אתמול רנאטו, אחד מהשחקנים הכי מאכזבים בתקופה האחרונה. "אנחנו נמצאים בתקופה לא טובה, אבל נעבוד על זה. חייבים לנצח בגביע, כי זה מה שיכול להביא סיפוק לאוהדים". רנאטו עלה לשחק אתמול עם נעליים בצבע כתום, אותם הוא קיבל מחברה המאמצת שלו בברזיל. לאחרונה, סיפרו שחקנים בקבוצה, החלוץ נוהג לקבל כמויות גדולות של נעליים ומוצרי ספורט של החברה, והוא מחלק אותם. "הוא מחליף נעליים בכל כמה משחקים", אמר מקורב לשחקן, "אני לא חושב שזה עניין של מזל. עובדה שהוא לא נותן גולים".

קטן שנפצע במחצית הוחלף משום שלוי רוצה לשמור אותו למשחק הגביע מול נתניה ביום רביעי. עומרי אפק יצא מחדר ההלבשה כשהוא אוחז בגבו והסביר: "נתפס לי הגב". במועדון מעריכים שהוא יחלים ויפתח במשחק בנתניה כמגן ימני. לגבי בוקולי, הוא ימשיך להיעדר והיום לאחר שיערוך בדיקת MRI יוודע האם הוא סבל מקרע במפשעה וגמר את העונה או שמא מדובר במתיחה, ואז הוא ייעדר מספר שבועות.

במועדון עדיין עוקבים בדריכות אחר החלוץ ירו בלו, שכבש גם אתמול במדי קריית שמונה. החלוץ יגיע בתחילת העונה לאימונים יחד עם שאר שחקני הקבוצה, ואם יימצא מתאים ישחק בקבוצה. למרות שהפגין יכולת טובה יותר משאר שחקני מכבי חיפה, שחקנים בקבוצה הזכירו כי השער שספגו נבע מטעות של המגן פיטר מסיללה. באחד המהלכים בתחילת המשחק, הצליח אבירם ברוכיאן להתל במגן. "הוא עושה עבודה טובה כשהוא עולה למעלה, אבל לפעמים זה בא קצת על חשבון משחק ההגנה", ציינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully