וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזרן סיים כנראה את העונה

חלוץ מכבי ת"א צפוי לעבור ניתוח בסוף החודש, ולא ישוב לשחק. מאמצים להכשיר את שבחון לדרבי, שיוקדש לתושבי שדרות ועוטף עזה

חלוץ מכבי תל אביב יניב עזרן, הסובל מדלקת חריפה בברכו, צפוי לעבור ניתוח בסוף החודש, ולמעשה סיים ככל הנראה את העונה הנוכחית. החלוץ, שמתחתן בעוד שלושה שבועות, יעבור את הניתוח אחרי החתונה ויצטרך תקופת החלמה של ארבעה עד שישה חודשים.

עזרן, שעורך בימים אלו טיפולים פיזיוטרפיים בכדי להקל על הפגיעה, לא מתאמן באופן סדיר מזה מספר חודשים. השחקן, שהגיע בקיץ ממ.ס.אשדוד, משחק מספר רב של משחקים עם זריקות וכדורים לשיכוך כאבים, אך הדלקת בגיד הברך החריפה וכעת הוא זקוק לניתוח.

הצוות הרפואי עושה מאמצים גדולים מאוד להכשיר את הקשר יוסי שבחון לקראת הדרבי . שבחון, שמחלים מקרע קטן בגיד המפשעה, חזר לאימונים כמעט מלאים, ואמור להיות בסגל הקבוצה למשחק. הקשר ארז מסיקה שוחרר למנוחה של מספר ימים על ידי הצוות הרפואי, מאחר שהוא סובל מחבלה בקרסולו. גם מסיקה צפוי להיות בסגל למשחק.

במכבי החליטו להקדיש את הדרבי הקרוב לתושבי שדרות, אשקלון וישובי עוטף עזה. עשרות נערים מישובים אלו יהיו אורחי המועדון במשחק, שייערך ביום ראשון מול הפועל תל אביב. כמו כן, הוציאה הנהלת המועדון כרטיס מנוי משולב לכל משחקי הסיבוב השלישי. הכרטיס מוצע למכירה לשערים 2/13 ושער 8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully