וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ברוכים הבאים ל"מתחם חודורוב"

רגב גולדמן

31.12.2007 / 21:23

בקבוצה ייערכו טקס מיוחד במהלכו ייקרא מתחם וולפסון על שמו של יעקב חודורוב, שוערה האגדי של הקבוצה. באדיר יפתח כבלם מול בני יהודה

בהפועל תל אביב ממשיכים בהכנות לקראת המשחק ביום שבת נגד בני יהודה בבלומפילד. בקבוצה הדגישו בפני השחקנים עד כמה המשחק חשוב למועדון ולהמשך דרכו העונה. המאמן אלי גוטמן צפוי לערוך בימים הקרובים שיחות אישיות עם מספר שחקנים. בתוך כך חזרה הקבוצה להתאמן לאחר שאתמול נהנו השחקנים מיום חופשי. במהלך האימון עצר גוטמן את השחקנים והדריך אותם בנושא הסגירות מהאגפים. בהמשך הפסיק המאמן את האימון והורה לשחקנים לערוך אימוני כושר.

כפי הנראה וואליד באדיר, קפטן הקבוצה, יפתח כבלם במשחק נגד בני יהודה. בשלב זה ייתכן כי ביברס נאתכו יפתח יחד עם מזואה אנסומבו בקישור האחורי. בחלק ההתקפי צפויים ראובן עובד, ברוך דגו ועידן סרור לפתוח יחד.

מחר תערוך הפועל תל אביב טקס מיוחד בו יחנך מתחם וולפסון לראשונה בשמו החדש – "מתחם חודורוב", על שמו של שוערה האגדי של הקבוצה, יעקב חודורוב שנפטר לפני שנה. עופר חודורוב, שנו של יעקב, אמר לאתר הרישמי של הפועל תל אביב: "אין עתיד בלי עבר. כל גוף ספורטיבי או עסקי שלא ישכיל להנציח את העבר לא ייזכה לעתיד. זו חובה להנציח את גיבוריי המועדון כדי שילדים שמתחילים להתאמן בהפועל תל אביב יסתכלו על התמונה, ישמעו את הסיפורים וידעו שיש להם אתגר ומודל לחיקוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully