וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ככה חולדאי מתנהג כשהוא בפאניקה"

שגיא ניר

20.5.2007 / 16:56

ראש עיריית ת"א מנע כניסת קהל לישיבת המועצה ע"י עשרות שוטרי יס"מ, חברת המועצה גילה הרץ: "ככה נוהגים מנהיגים פושעים"

אחרי עצרת ההמונים במוצאי שבת באוסישקין, בה קראו המארגנים למשתתפים להתייצב לישיבת מועצת העיר על מנת למחות כנגד ראש העיר, רק צפוי היה שכך יקרה. אלא שראש העיר, רון חולדאי, התכונן גם הוא לצבא האדום.

לא פחות משלושים שוטרי יס"מ ומספר דומה של מאבטחים קיבלו אחר הצהריים את פניהם של כמאתיים אוהדי הפועל תל אביב, ומנעו מהם את הכניסה לישיבת מועצת העיר במרכז עינב. למרות מספר מקרים של דחיפות, לא נרשמה אלימות יוצאת דופן.

סגירתה של הישיבה, שמתנהלת על פי התקנון בדלתיים פתוחות, מגיעה שבוע בדיוק אחרי פיצוצה של ישיבת מועצת העיר של השבוע שעבר, שגם אליה הגיעו מספר אוהדים אדומים שקראו קריאות בגנותו של חולדאי.

חברת מועצת העיר, גילה הרץ, זעמה על ההחלטה לסגור את הישיבה, והודיעה כי תגיש תלונה במשטרה כנגד חולדאי: "זו ישיבה לא חוקית כי אי אפשר למנוע כניסת קהל לישיבות. חולדאי נוהג באופן בריוני כפי שהוא עושה תמיד, והוא הביא שוטרי יס"מ מכספי הציבור. זו שערוריה".

על השפעת המאבק להצלת אולם אוסישקין, אמרה הרץ: "המאבק הוא מוצלח לכשעצמו, וזה גורם לפאניקה אצל חולדאי. ככה הוא מתנהג כשהוא בפאניקה. אני הולכת להגיש תלונה במשטרה כי ככה נוהגים במדינה שהמנהיגים שלה פושעים. זה כמו בעיראק - כאן בגדד".

לי בוץ, ממערכת וואלה!, מוסיפה כי אחד מאוהדי הפועל נעצר מאוחר יותר לאחר שבעט במכונית של אוהדי בית"ר ירושלים. האוהדים של הקבוצה מהבירה הגיעו לת"א לקראת משחק קבוצתם מול מכבי ת"א, הבחינו באוהדים האדומים והתגרו בהם. בתגובה, כאמור, בעט אחד מאלו בחלון מכונית ונעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully