וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטורנדו עלול להשפיע על הסופרבול

3.2.2007 / 10:08

לראשונה בהיסטוריה של המשחק הוא עשוי להיות מושפע מגשמים ורוחות בשל הסופות. ברט פארב הודיע: "אני חוזר לעונה הבאה"

משחקי הסופרבול נערכים בשיא החורף בארה"ב, ובשל כך כמעט תמיד מתקיימים בדרום המדינה, היכן שמזג האוויר נוח, או באצטדיונים סגורים. אבל לראשונה אי פעם, עלול הסופרבול הנוכחי להתקיים בתנאי מזג אוויר לא אופטימליים.

סופת הטורנדו שתקפה את מרכז פלורידה בסוף השבוע גרמה ללחות רבה, לרוחות ולגשמים שצפויים להתפשט גם עד לדרום המדינה, ובכלל זה למיאמי. הרוחות החזקות ינועו ממערב למזרח האצטדיון, מה שעלול לשבש את תוכנית המשחק של הקבוצות. מהזווית של שיקגו, מזג אוויר סוער יהיה טוב יותר, מכיוון שהקבוצה אינה מצטיינת במסירה ממילא ורגילה לתנאים הללו בשל משחקה באצטדיון פתוח ועתיר רוחות. אינדיאנפוליס, יריבתה, הייתה מעדיפה תנאים אופטימליים בשל הצטיינותה במשחק המסירה.

יש לציין כי מעולם לא השפיע אקלים על הסופרבול. משיקולים כלכליים בעיקר, מלבד שלושה סופרבולים, ה-NFL תמיד קיימה אותו בדרום המדינה, כשלפני שנה התקיים המשחק בצפון, בדטרויט, מישיגן, אבל בתוך אולם סגור.

מספר 17 על הקנה

בעונה שעברה משך ברט פארב את הגרין ביי פאקרס עד תחילת מחנות האימונים, כדי להודיע להם שהוא חוזר לעונה "אחרונה כנראה". הפעם הוא חיכה הרבה פחות. פארב הודיע אתמול (שישי) להנהלת הפאקרס כי יחזור בעונה הבאה, בה הוא צפוי לשבור את שיא המסירות לטאצ'דאון לקוורטרבק בקריירה.

"אני שמח לחזור. בשנה האחרונה היינו 8-8, וזו הזדמנות מצויינת להשתפר ולהגיע לפלייאוף", אמר פארב בן ה-37. בעונה שעברה שבר פארב את שיא המסירות שהושלמו של דן מארינו והציב אותו על 5,021, והוא סוגר גם על שיא המסירות לטאצ'דאון של מארינו, 420, ממנו הוא רחוק שש מסירות בלבד. העונה הבאה תהיה ה-17 שלו ב-NFL.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully