וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונש של כרמלו: לא בסגל האולסטאר

2.2.2007 / 8:32

חשבתם שכוכב דנבר כבר נענש בשעייה? המאמנים החליטו להענישו שוב, אך ייתכן ששטרן יכלילו. קרון באטלר יהיה שם. נאש ובוש שחקני החודש

אולי יותר מאשר בגלל עונש ההרחקה ל-15 משחקים, כרמלו אנתוני מאוד מצטער על הפגנת האלימות שלו במדיסון סקוור גארדן מסיבה אחרת. הנהלת הליגה פרסמה את שמות המחליפים באולסטאר, ואנתוני לא שם.

כרמלו הריח את מה שמגיע ואתמול (חמישי) עוד הספיק לקוות בפומבי שהתקרית וההרחקה לא ימנעו ממנו מלהיבחר לאולסטאר. "קיבלתי את העונש שלי. יכולתי לערער ואולי להקטין את ההשעייה, אבל לא עשיתי את זה", אמר הכוכב עוד לפני שידע שלאולסטאר הוא ייסע באזרחי. מכיוון שבוזר ויאו פצועים ולא יוכלו להשתתף במשחק הכוכבים, הקומישינר דייויד שטרן יהיה זה שיחליט על שני אלו שיחליפו אותם, וסביר להניח שמלו יהיה אחד מהם. השני צפוי להיות ג'וש הווארד מדאלאס, שנותן עונה מצוינת וכנראה צריך היה להיכלל בסגל האולסטאר מלכתחילה.

סטיב נאש, אמארה סטודמאייר ושון מריון יגיעו מהמדבר באריזונה. אלן אייברסון, לראשונה במדי המערב, ישחק באולסטאר השמיני ברציפות שלו. עוד נבחרו לספסל המערב: דירק נוביצקי, טוני פארקר וכאמור בוזר.

על הספסל של המזרח יישבו: קרון באטלר ודוויט הווארד בהופעת בכורה, ג'רמיין אוניל, צ'ונסי בילאפס, ריצ'רד המילטון, וינס קרטר וג'ייסון קיד. את נבחרת המזרח ידריך מאמן וושינגטון וויזארדס, אדי ג'ורדן.

לאחר פרסום הסגלים הודיע מג'יק ג'ונסון שלדעתו העובדה שאדי קרי מהניקס לא באולסטאר היא עוול, שבא כנקמה על היחס של איזיאה תומאס ללארי בראון. "יש הרבה מאמנים שאומרים שאיזיאה פיטר את החבר שלהם בשנה שעברה", אמר מג'יק בשידור של TNT.



בוש ונאש שחקני החודש

סטיב נאש וכריס בוש נבחרו לשחקני חודש ינואר. בוש רשם ממוצעים של 25.4 נקודות ו-9.1 ריבאונדים למשחק והוליך את טורונטו ראפטורס למאזן 5:10 בחודש הראשון של 2007. בשבוע שעבר הוא נבחר לחמישייה הפותחת של המזרח למשחק האולסטאר.

נאש קלע 18 נקודות, מסר 13 אסיסטים והוריד 3.5 ריבאונדים בממוצע, במהלך הריצה המרשימה של פיניקס. 208 האסיסטים שלו בינואר היוו השוואת שיא לכמות בחודש, כשגם ג'ון סטוקטון מסר כמות זהה ב-1995.

מאמניהם של בוש ונאש, סם מיצ'ל (טורונטו) ומייק ד'אנטוני (פיניקס) נבחרו למאמני החודש.

אנדראה ברניאני, שקלע בינואר 11.1 נקודות וקלט 3.6 ריבאונדים היה השלישי מהראפטורס שזוכה בפרס, הוא עשה את זה עם רוקי החודש. במערב נבחר ברנדון רוי, שרשם 16.6 נקודות.

חדשות נוספות:

* אדי ג'ונס חוזר למיאמי. אחרי שלפני מספר ימים הוא שוחרר מממפיס גריזליס חתם הגארד הותיק על חוזה אצל האקסית.

* גרנט היל, שחקן אורלנדו, ייעדר כשבועיים בגלל פציעה ברצועות.

* מאמן סקרמנטו קינגס, אריק מאסלמן, הושעה משני משחקים כעונש על כך שנתפס על נהיגה בשיכרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully